Lista dostępnych kursów
Jeżeli chcesz skorzystać z aktualnej oferty CDN w Pile musisz posiadać konto w naszym serwisie.
Wybierz Zaloguj i Zapisz, a system przeniesie Cię do strony logowania.
Po zalogowaniu system automatycznie zapisze Cię na wybrane szkolenie.
Wybierz Zarejestruj, jeżeli konta jeszcze nie posiadasz.
- I-01 Akademia dla Dyrektora
- I-02 Akademia dla Dyrektora
- I-03 Akademia dla Dyrektora
- I-04 Akademia dla Dyrektora
Wychowanie przedszkolne- II-01 Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss
- II-02 Nowoczesne metody aktywizujące w pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego
- II-03 Zabawy muzyczno - ruchowe w edukacji małego dziecka
- II-05 Wyrabianie gotowości do nauki czytania i pisania poprzez zabawy i ćwiczenia w systemie Edukacji przez ruch
- II-07 Zabawy logiczne na bazie kodowania i programowania w przedszkolu
- II-08 Rozwijanie krytycznego myślenia małych dzieci w oparciu o narzędzia myślowe TOC
Edukacja wczesnoszkolna- II-10 Poznajemy świat z bohaterami naszych lektur - innowacyjne metody omawiania lektur w klasach I – III szkoły podstawowej
- II-11 Gra terenowa - pomysł na ciekawe, interdyscyplinarne lekcje
Język polski- II-12 Poznajemy świat z bohaterami naszych lektur - innowacyjne metody omawiania lektur w klasach IV – VIII szkoły podstawowej
- II-13 Ciekawe metody przebrnięcia przez lekturowy gąszcz
- II-14 Metody i formy pracy wspierające ucznia w tworzeniu wypowiedzi maturalnych z wykorzystaniem aplikacji mobilnych
- II-15 Odkryj możliwości AI, czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję na lekcjach języka polskiego
- II-16 Genial(l)ne lekcje języka polskiego i nie tylko. Tworzenie interaktywnych lekcji w genial.ly z wykorzystaniem aplikacji learningApps, Wordwall, Bitmoji i Biteable
- II-17 Nie taki straszny język polski, jak go malują (dla nauczycieli uczących j. polskiego obcokrajowców)
Język obcy- II-19 Sukces w realizacji podstawy programowej - nauczanie czterech umiejętności językowych
- II-20 Gry i zabawy językowe – wersja analogowa
Historia- II-21 Egzamin maturalny z historii w 2024 r. Jak wykorzystać wnioski po maturze w formule 2023?
Matematyka- II-22 Egzamin ósmoklasisty z matematyki - jak wykorzystać wnioski egzaminatorów po egzaminie w 2023
- II-23 Mój sposób na geometrię z wykorzystaniem drukarki 3D
Przyroda- II-24 Jak uczyć uczenia się na lekcjach przyrodniczych?
- II-25 ZaTIKowana przyroda
Biologia- II-26 ZaTIKowana biologia
- II-27 Ostry dyżur na lekcjach biologii
Chemia- II-29 Konstruowanie kart pracy z chemii w Canvie - warsztaty metodyczne
Fizyka- II-30 Rozwijanie kompetencji kluczowych na lekcjach fizyki
- II-31 Notowanie to nie tylko porządkowanie informacji z fizyki
- II-32 Projektowanie materiałów multimedialnych na lekcjach fizyki
- II-33 Ze smartfonem na lekcji fizyki. Praca w chmurze
Geografia- II-34 Efektywne metody pracy z uczniem na lekcjach geografii
- II-35 Narzędzia Google w nauczaniu geografii
Wychowanie fizyczne- II-36 Indywidualizacja pracy z uczniem w wychowaniu fizycznym
- II-37 Wykorzystanie gier terenowych w wychowaniu fizycznym
- III-01 Przygotowuję testy umiejętności zawodowych zgodnie z ideą pomiaru dydaktycznego
- IV-03 Infografika w Canvie - warsztaty metodyczne
- IV-04 Biblioteki, archiwa i repozytoria cyfrowe jako narzędzie w edukacji
- IV-06 Cyber(nie)bezpieczeństwo - zagrożenia w Internecie (postępowanie, rozpoznawanie, jak dostrzec sprawcę, świadka oraz ofiarę cyfrowych ataków)
- IV-07 Szkolna TiVi - jak wykorzystać sprzęt audio video w pracy z uczniami
- IV-08 Użyteczne programy i aplikacje w pracy nauczyciela
- IV-09 Programowanie na I. etapie edukacyjnym
- IV-10 Programowanie na II. etapie edukacyjnym – podstawy języka C++
Akademia Przedsiębiorczości- IX-02 Jak szkoła powinna kształtować krytyczne myślenie
Akademia Przyrodnika- IX-02 Akademia Przyrodnika
Akademia e-Nauczyciela. Podnoszenie kompetencji cyfrowych u nauczycieli- IX-01 Podnoszenie kompetencji cyfrowych u nauczycieli
- IX-02 Akademia e-Nauczyciela. Mikroprocesory w edukacji szkolnej
- IX-04 Akademia e-Nauczyciela. Wykorzystanie ZPE w edukacji
Akademia Wychowawcy- IX-04 Akademia Wychowawcy
Akademia Edukacji Filmowej- IX-05 Akademia Edukacji Filmowej
- V-03 Trening Zastępowania Agresji antidotum na zachowania trudne uczniów
- V-04 Świadoma realizacja działań prozdrowotnych i proekologicznych szansą na zmianę nawyków społeczności szkolnej
- V-05 Dzieci poznają świat wartości i emocji (wiek 5 – 9 lat)
- V-07 Wpływ odżywiania i aktywności fizycznej na zachowanie i umacnianie zdrowia
- VI-02 Depresja - "wymyślona" choroba czy lenistwo dzieci
- VI-03 Prokrastynacja czy zwykłe lenistwo
- VI-04 Technika programowania języka w pedagogicznej i logopedycznej pracy z dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami mowy
- VI-06 Innowacja pedagogiczna czy program autorski co wybrać?
- VI-08 Dyslektyk czy leń? Jak rozpoznać dysleksję rozwojową i pomóc dziecku w pokonywaniu trudności?
- VI-09 Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym
- VI-10 Seksualność młodzieży w okresie adolescencji - norma, zaburzenia, zagrożenia
- VII-01 Rola mentora w nowym systemie awansu zawodowego
- VII-02 Podsumowanie stażu nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego w oparciu o przepisy przejściowe do 2027 r.
- VII-03 Podsumowanie stażu nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego w oparciu o przepisy przejściowe do 2027 r.
- VII-05 Nauczyciel na ścieżce awansu zawodowego - czyli jak zostać nauczycielem dyplomowanym w świetle nowych przepisów
- VIII-01 Udany Start – kurs dla nauczycieli rozpoczynających pracę w zawodzie
- VIII-02 Niezbędnik prawny nauczyciela
- VIII-04 Praca zespołowa nauczycieli - efektywne funkcjonowanie szkoły
- VIII-05 (Roz)budzić zaufanie i autorytet, czyli jak budować wizerunek nauczyciela?
- VIII-08 Dobrostan nauczyciela
- VIII-09 Głos jako narzędzie pracy nauczyciela/wychowawcy
- VIII-11 Jak „ugryźć” malarstwo? Ciekawe sposoby pracy na lekcjach
- VIII-12 Kreator interaktywnych treści na każdą lekcję na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej
- VIII-13 Spacer edukacyjny drogą do sukcesu zawodowego nauczycieli
- VIII-15 Sztuka szukania, czyli strategie wyszukiwania otwartych zasobów edukacyjnych
- VIII-16 Mikroprocesory w edukacji szkolnej
- VIII-18 Outdoor Education: Światowy dzień Mokradeł jako przykład zajęć terenowych o adaptacjach do zmian klimatu
- VIII-19 Outdoor Education: Wiosenna wycieczka i nauka jako przykład zajęć terenowych o adaptacjach do zmian klimatu
- VIII-20 Książkowy upcykling - book folding krok po kroku
- VIII-22 Czarowanie z papieru - Boże Narodzenie - stroimy choinkę - sztuka origami
- VIII-23 Zwierzaczki z bajek i ze szkolnych lektur - sztuka origami
- VIII-24 Czarowanie z papieru - kwiaty, ptaki, motyle i inne owady - sztuka origami
- VIII-25 Czarowanie w papieru - wielkanocne origami
- VIII-26 Pierwsza pomoc przedmedyczna
- VIII-27 Kurs kierowników wycieczek szkolnych
- VIII-29 Kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
- XV-02 Kurs kierowników wycieczek szkolnych
- XV-03 Zabawy muzyczno - ruchowe w edukacji małego dziecka
- XV-04 Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu
- XV-05 Wyrabianie gotowości do nauki czytania i pisania poprzez zabawy i ćwiczenia w systemie Edukacji przez ruch